Social Icons

8. Mei Tai "Pink Girl" - la plimbare cu MARIA

 

    5 comentarii:

    Unknown spunea...

    Yupppi, am primit azi mei tai-ul!!! Eu l-am luat in mod special sa il am cand plec la sora mea in Anglia dar stiu sigur ca-mi va fi util in multe situatii!!! E super frumos, materialele dragute, bretelele moi, Maria e super incantata!!! Mersi....Pupici!!!

    Zamfira spunea...

    Mersi si eu Anuka! Dar daca imi spuneai veneam eu cu tine in Anglia sa o tin pe Maria in brate!:D
    La cat mai multe plimbari!!! Pup!!!

    Zamfira spunea...

    P.S. Astept pozici din Anglia!

    Luthelo spunea...

    nu vreau sa par nepoliticoasa dar:

    Pozitia in care este tinut copilul si legatura nu este corecta.
    1. Nu se face nod direct pe spate
    2. Bretelele alea trebuuie sa ajunga si sub fundul copilului pentru o punte mai lata si implicit o cracanare mai mare pentru pozitionarea corecta a capului femural.
    3. copilul trebuie situat mai sus pentru ca altfel purtatul devine o placere pt purtator. Fundul undeva in jurul buricului parintelui pentru echilibrarea centrului de greutate.

    :D

    Imi este dor sa port :)

    Zamfira spunea...

    Buna,ma bucura vizita ta si mai ales implicarea in a posta un comentariu avizat! Greseala mea este ca nu am specificat de ce am lasat pozica pe blog, desi, i-am spus mamei de greselile facute, mentionate si de tine! Mi-a placut ambientul ales, potrivit intocmai cu prezentarea unui mei tai si coloristica pozei! Ai perfecta dreptate in ceea ce spui, mami Anuka stie deja aceste aspecte! ;) Te astept cu drag sa ne mai vizitezi si, de ce nu, sa iti spui parerea, oricare ar fi ea! Mult succes in ceea ce faci!:X

    Mei tai-urile Casei

    BINE ATI VENIT IN CASA NOASTRA!

    105 RON + 9 RON (taxe postale) MATERIALE IKEA - 100% bumbac, 100% calitate!
    In Bacau livrare personala!