Social Icons

Cei trei muschetari! :)

            Stiam eu ca cele opt saptamani inainte de Natalia sunt putin neobisnuite. De ce spun asta? De la mami Donna a venit o solicitare pe cat de ciudata pe atat de flatanta. Bine poate voua nu vi s-ar parea, insa, mai bine va spun despre ce e vorba...
Donna are in posesie si mei tai si cover si wrap si sling...nici unul macar :D de la mine! :) Si ce credeti?! A vrut trei saculeti a la 'Zamfira pentru cele mentionate mai sus! Am stat putin pe ganduri, insa mi s-a parut frumos ca cineva sa aprecieze modelul rustic as spune, al saculetilor...

            Acum nu stiu ce si-a imaginat despre ei si daca chiar o sa-i placa! Nu am decat sa astept sa ajunga la ea! :P
            P.S.: E prima dar si ultima solicitare de acest fel! ;)

Niciun comentariu:

Mei tai-urile Casei

BINE ATI VENIT IN CASA NOASTRA!

105 RON + 9 RON (taxe postale) MATERIALE IKEA - 100% bumbac, 100% calitate!
In Bacau livrare personala!