Comanda, plata si livrarea produselor
COMANDA
PRODUSELOR:
Pasul 1. Cum comandam?
Accesati
pagina “Materiale” din
meniul aflat in partea de sus a paginii, configurati produsul dorit, trimiteti
combinatia preferata la casazamfirei@yahoo.com
Pasul
2. Lansarea comenzii
Comanda
se lanseaza printr-un email la adresa, casazamfirei@yahoo.com , specificand:
- Lista de produse dorite continand detaliile
aferente (culoare benzi, culoare punte1, culoare punte2 si cantitate
produs;
- Datele dvs (nume complet, adresa de livrare, numar de telefon si email).
Pasul 3. Finalizare comanda
Noi va
vom verifica comanda, urmand sa primiti printr-un email confirmarea acesteia,
precum si totalul de plata aferent comenzii dumneavoastra.
Daca
sunteti de acord si comanda ramane lansata, confirmati acest lucru printr-un
replay la mesajul primit si acceptul dvs.
Pasul
4. Detalii dupa lansarea comenzii ferme
Dupa ce v-am vizionat
comanda ferma veti primi un email in urmatoarele zile in care va informam data
livrarii produselor. Va vom contacta telefonic in ziua sosirii comenzii
dumneavoastra.
PLATA:
Plata se face prin ramburs postal.
Clientii vor
plati suma , aceasta suma fiind exact cea care va este confirmata dupa
efectuarea comenzii pe site sau telefonic, cuprinzand contravaloarea produselor
comandate, inclusiv taxele de expediere.
In plus, fata de pretul produsului, veti plati: taxa de transport solicitata de Posta Romana, aproximativ 9 RON pentru un mei tai, 10 RON pentru o zamfiruta, 15 RON pentru ambele. Puteti opta pentru primirea personala a produselor, daca locuiti in Bacau.
Livrarea se va face in termen de 5-10
zile lucratoare de la data comenzii , in functie de cate
solicitari sunt in acel moment, , prin Posta Romana.
In momentul sosirii si ridicarii comenzii dumneavoastra veti fi
contactat telephonic pentru verificare.
RETUR
PRODUSE:
Termenul
de returnare al produselor este de 30 de zile.
Daca produsul comandat nu este ceea
ce ti-ai dorit il poti returna pentru a fi schimbat sau pentru returnarea
valorii produsului (minus cheltuielile de transport) intr-un interval de maxim
30 de zile de la data achizitiei.
Regula de mai sus se va aplica
numai in cazul in care produsele sunt intr-o stare perfecta, fara urme ale
utilizarii, De mentionat ca se va returna numai contravaloarea produsului fara
cheltuielile initiale de livrare.
Termenul de 30 zile începe sa curga
de la data primirii produselor*. În cazul exercitarii dreptului de returnare,
vom rambursa sumele achitate, in cel mult 30 zile de la data primirii
produselor.
Sugestii
si Reclamatii:
Daca sunt probleme legate de
continutul pachetului te rog sa ma contactezi în maxim 3 zile de la primirea
coletului.
Suntem oameni si uneori gresim, dar
ne straduim sa le reparam in asa fel incat sa reducem pagubele la minim.
Deasemenea asteptam sugestiile dumneavoastra la aceleasi date de contact!