Social Icons

Scuteceala pentru Natalia...




                Dar de cand s-a apucat mami de scutecit? :D De azi :P Ei, un post pe scurt, pe fuga mai bine spus...De mult m-am laudat ca daca mi-ar da DD un bb2 sigur m-as apuca de scutecit si as renunta la scutecele clasice. E usor de zis, mai greu de facut, adica am tot amanat proiectul incat abia sunt la capitolul tatonare. Insa, sunt foarte hotarata sa utilizez toate resursele de prin casa (aici e vorba de materiale textile, nu finante:P) si...poate in opt saptamani, printre picaturi sa reusesc sa-mi adun ceva scutecele...Mi le doresc in prima faza cu buzunar pentru seara si nu numai si sa le fac un fel de buzunarel in care sa pun un scutec traditional, o pelincuta :), sa fie prima care sa atinga popoul d-rei, pentru ca imi aduc aminte cat de des facea Iuri si pipi si caca si nu as vrea sa stric un chilotel la 2 sec, ci doar pelincuta :P Planuri, vorbe...sa vedem faptele pe cand :))))

Niciun comentariu:

Mei tai-urile Casei

BINE ATI VENIT IN CASA NOASTRA!

105 RON + 9 RON (taxe postale) MATERIALE IKEA - 100% bumbac, 100% calitate!
In Bacau livrare personala!