Social Icons

25. Mei Tai "Arlequin" surpriza promisa pentru ieseni!!!

             Interesant e ca atunci cand trebuie sa se intample ceva bun se intampla. De ce spun asta?!:) Am aflat, cum v-am spus, abia ieri, ca si la Iasi se zbat o mana de fete sa celebreze marea sarbatoare "Saptamana Internationala a Bebelusilor purtati" si, nu numai ca le-am luat pe ele prin surprindere, surpriza a fost de partea mea, sa aflu ca daca am de gand sa "particip" trebuie sa ma misc repede! :D
Adica, ILINCA, bucuroasa de propunere, m-a anuntat ca marti dimineata e musai sa ajunga mei tai-ul!:P Parea prea repede pentru mine tinand cont ca e week-end si nu prea vedeam posibil acest lucru. Dar Doamne-Doamne a avut grija si a aranjat treburile de asa natura ca mei tai-ul va ajunge la timp!
            Asa ca, dragi ieseni, va invit sa participati alaturi de fete, am incercat pe cat posibil sa va stimulez si eu cu un mei tai, potrivit atat pentru fetite cat si pentru baietei ;-), care imi doresc din tot sufletul sa placa, sa fie util si sa ajunga la niste parinti doritori in a-si purta bebelusul, asigurandu-i ca viata li se va parea  mult mai frumoasa de acum incolo!
            Succes tuturor participantilor si le mai transmit mamicilor (ele sunt mai inclinate catre propunerea mea) sa nu ezite cu orice intrebare au, daca vor sa-si confectioneze singure un mijloc de purtare!!!
    

Niciun comentariu:

Mei tai-urile Casei

BINE ATI VENIT IN CASA NOASTRA!

105 RON + 9 RON (taxe postale) MATERIALE IKEA - 100% bumbac, 100% calitate!
In Bacau livrare personala!